Slovník pojmů
Hledaný výraz:
a b c č d e f g h i j k l m n o p q r ř s š t u v w x y z ž vše

duplicitní obsah

Duplicitní obsah označuje v SEO stav, kdy se na dvou stránkách nachází shodný, identický obsah (text na stránce). Nejčastěji duplicitní obsah vzniká pokud URL adresa odkazuje na stránku se stejným obsahem více způsoby (např. www.neco.cz a www.neco.cz/index.php). Stejný případ duplicitního obsahu se týká i tzv. alias domén (např. www.mojefirma.cz a www.moje-firma.cz, www.mojefirma.eu atd.) Stejně tak ale vzniká duplicitní obsah v případě, kdy někdo zkopíruje již publikovaný text na jiných stránkách a vloží si jej na svůj web. Vyhledávače jsou na duplicitní obsah velice citlivé, protože chtějí uživatelům nabídnout rozdílné (neopakující se) výsledky na zadaný dotaz. Z duplicitních stránek si vyhledávač vybere jednu stránku, kterou považuje za originální (většinou tu, na které se příslušný obsah objevil nejdříve), a zbytek ve výsledcích vynechá.

Produkty

Sídlo společnosti

SETOS spol. s r.o.

Náchodská 2396/21

193 00 Praha 9

IČ 46352163, DIČ CZ-46352163

Velkoobchod Praha

Náchodská 2396/21

193 00 Praha 9

tel.: 241 021 633

Fax: 241 021 671

E-mail: vopraha@setos.cz

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.


Chyba

.

Nákup ve slevomatu

Děkujeme Vám za nákup ve slevomatu.
Zakoupili jste ks:



Potvrzovací e-mail byl zaslán  na Vámi uvedenou kontaktní adresu.