Slovník pojmů
a
b
c
č
d
e
f
g
h
i
j
k
l
m
n
o
p
q
r
ř
s
š
t
u
v
w
x
y
z
ž
vše
duplicitní obsah
Duplicitní obsah označuje v SEO stav, kdy se na dvou stránkách nachází shodný, identický obsah (text na stránce). Nejčastěji duplicitní obsah vzniká pokud URL adresa odkazuje na stránku se stejným obsahem více způsoby (např. www.neco.cz a www.neco.cz/index.php). Stejný případ duplicitního obsahu se týká i tzv. alias domén (např. www.mojefirma.cz a www.moje-firma.cz, www.mojefirma.eu atd.) Stejně tak ale vzniká duplicitní obsah v případě, kdy někdo zkopíruje již publikovaný text na jiných stránkách a vloží si jej na svůj web. Vyhledávače jsou na duplicitní obsah velice citlivé, protože chtějí uživatelům nabídnout rozdílné (neopakující se) výsledky na zadaný dotaz. Z duplicitních stránek si vyhledávač vybere jednu stránku, kterou považuje za originální (většinou tu, na které se příslušný obsah objevil nejdříve), a zbytek ve výsledcích vynechá.